Blog na który właśnie trafiliście jest miejscem mojej wesołej twórczości. Możecie tu znaleźć fanfiction z moimi azjatyckimi ulubieńcami w roli głównej.

Raczej nie planuję tu zamieszczać historii z wątkiem yaoi z tej prostej przyczyny, że nie jestem fanką takich ff. Chociaż nie twierdzę, że kategorycznie nic takiego się nie pojawi, bo może kiedyś będę miała chwilowe zaćmienie umysłu, kto wie... :)
Aktualizacja - popełniłam właśnie jedno, więc moje zarzekanie się poszło na nic, ale to wszystko "wina" osób, które na pewno wiedzą, że to o nich właśnie piszę :P

Nie wiem jak regularnie będą zamieszczane posty, więc nie będę tu składać żadnych obietnic.

Jeśli coś się Wam spodobało (lub nie) to zapraszam do komentowania.

czwartek, 16 czerwca 2011

Pomysły

Planowałam, ze rozdział XVI będzie ostatnim i dodam tylko jeszcze epilog. Jednak po długim namyśle zmieniłam zdanie, dlatego mam zamiar przerobić ten rozdział i zamieścić go jeszcze raz.

Pomyślałam, ze fajnie będzie pociągnąć historię trochę dłużej, opisując jakieś wydarzenia z ich wspólnego życia, ale to jak na razie tylko luźny zamysł. Jeśli ktoś śledzi tą historię i podczas czytania pomyślał/a o czymś, co chciałby/aby dodać do historii, to napiszcie w komentarzu (w ten sposób powstała historia Abhiraja). Postaram się wziąć pod uwagę wszelkie sugestie :)






2 komentarze:

  1. Zaczynam się powoli niepokoić brakiem nowych rozdziałów. Od miesiąca sprawdzam codziennie bloga i nic. Ciekawość mnie zżera.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za zmobilizowanie mnie do działania :)

    OdpowiedzUsuń