Blog na który właśnie trafiliście jest miejscem mojej wesołej twórczości. Możecie tu znaleźć fanfiction z moimi azjatyckimi ulubieńcami w roli głównej.

Raczej nie planuję tu zamieszczać historii z wątkiem yaoi z tej prostej przyczyny, że nie jestem fanką takich ff. Chociaż nie twierdzę, że kategorycznie nic takiego się nie pojawi, bo może kiedyś będę miała chwilowe zaćmienie umysłu, kto wie... :)
Aktualizacja - popełniłam właśnie jedno, więc moje zarzekanie się poszło na nic, ale to wszystko "wina" osób, które na pewno wiedzą, że to o nich właśnie piszę :P

Nie wiem jak regularnie będą zamieszczane posty, więc nie będę tu składać żadnych obietnic.

Jeśli coś się Wam spodobało (lub nie) to zapraszam do komentowania.

czwartek, 8 września 2011

Zmiany...

Blogger się zmienił, więc i mój blog się zmienia. Całkiem nowe tło, czcionka i kolory. Mam nadzieję, że spodoba się tym, którzy czytają.

Przez awarię komputera blog był tymczasowo zawieszony, ale już jestem z powrotem i jestem w trakcie pisania następnego rozdziału. Mam nadzieję, że jeszcze dzisiaj, najpóźniej jutro uda mi się go dodać :)

Zastanawiałam się ostatnio kto by zagrał Byakuyę, gdyby nakręcili film live action...
Jak na razie przychodzi mi na myśl tylko jeden aktor, który jest Koreańczykiem - Kim Heechul (niektórzy mogą się nie zgadzać co do nazywania go aktorem, ale zanim zadebiutował z Super Juniorem miał już za sobą występ w dramie i jego główną profesją było właśnie aktorstwo).





Co myślicie o mojej propozycji? Może macie jakieś inne :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz