Blog na który właśnie trafiliście jest miejscem mojej wesołej twórczości. Możecie tu znaleźć fanfiction z moimi azjatyckimi ulubieńcami w roli głównej.

Raczej nie planuję tu zamieszczać historii z wątkiem yaoi z tej prostej przyczyny, że nie jestem fanką takich ff. Chociaż nie twierdzę, że kategorycznie nic takiego się nie pojawi, bo może kiedyś będę miała chwilowe zaćmienie umysłu, kto wie... :)
Aktualizacja - popełniłam właśnie jedno, więc moje zarzekanie się poszło na nic, ale to wszystko "wina" osób, które na pewno wiedzą, że to o nich właśnie piszę :P

Nie wiem jak regularnie będą zamieszczane posty, więc nie będę tu składać żadnych obietnic.

Jeśli coś się Wam spodobało (lub nie) to zapraszam do komentowania.

poniedziałek, 2 kwietnia 2012

Pożegnanie z Bleach

Okazuje się, że niedawno wyemitowany 366 odcinek Bleach jest zarazem ostatnim odcinkiem anime :( 

Jest to dla mnie dosyć smutna wiadomość, ale nie pozostaje mi nic innego, jak pożegnać się z moim ulubionymi bohaterami. Chociaż w mojej głowie ciągle tli się nadzieja, że może postąpią tak jak w przypadku Naruto i zaczną kręcić drugą serię. Cóż... przynajmniej zwrócili moc Ichigo, dlatego zawód jest odrobinę mniejszy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz